Doprava a platba

I. Výběr a objednání zboží

  1. Zákazník vybírá zboží buď prohlížením nabídky (nejdříve zvolí oddělení elektronického obchodního domu, kde chce nakupovat, následně vybere kategorii zboží), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, zná-li zákazník například typ (název) zboží, které hledá.
  2. Po nalezení a výběru zboží zákazník stiskne v detailním pohledu na zboží tlačítko OD KOŠÍKU. Zobrazí se zpráva o vložení požadovaného zboží do košíku, změní se údaj o stavu košíku a zákazník může pokračovat v nákupu. Stejným způsobem, tj. kliknutím na DO KOŠÍKU, může zákazník k vybranému zboží přidat ještě nabízené příslušenství, pokud je pro daný výrobek nabízeno prodávajícím. Na stránku košíku se zákazník dostane vždy i po stisknutí ikonky NÁKUPNÍHO KOŠÍKU, která je umístěna na pravé horní části obrazovky. Tam pak zákazník může zboží z košíku kdykoli smazat nebo upravit množství jednotlivých položek. Stejným způsobem může zákazník vybrat další zboží.
  3. Další krok v nákupním procesu je výběr způsobu dopravy a platby. Pokračuje tlačítkem VYBRAT ZPŮSOB DOPRAVY A PLATBY. Pokud zákazník nakupuje v tomto elektronickém obchodním domě poprvé, musí zadat následující níže uvedené údaje potřebné k realizaci dodávky zboží. K vyplnění kontaktních údajů pokračuje tlačítkem VYPLNIT KONTAKTNÍ ÚDAJE
  4. Ve formuláři musí zákazník zadat následující údaje potřebné k realizaci dodávky zboží:
    - jméno a adresa zákazníka, adresa na kterou má být zboží doručeno,
    - číslo telefonu zákazníka, slouží k telefonickému potvrzení přijetí objednávky prodávajícím,
    - emailová adresa zákazníka, slouží jako přihlašovací jméno do elektronického obchodního domu.
    Je-li zákazník podnikatelem, klikne na odkaz Vyplnit fakturační údaje. V tomto formuláři zákazník musí zadat následující údaje potřebné k realizaci dodávky zboží:
    - obchodní firma nebo označení, pod kterým zákazník podniká, je-li podnikatelem, IČ, DIČ,
    - adresa sídla zákazníka, adresa na kterou má být zboží doručeno,
    - číslo telefonu zákazníka, slouží k telefonickému potvrzení přijetí objednávky prodávajícím,
    - emailová adresa zákazníka, slouží jako přihlašovací jméno do elektronického obchodního domu.
  5. Pokud je zákazník registrovaným zákazníkem, je pro něho připraven formulář Přihlášení, kde vyplní svoji emailovou adresu jako přihlašovací jméno a dále zaslané heslo.
  6. Dalším krokem je kontrola všech údajů v objednávce tlačítkem ZKONTROLOVAT OBJEDNÁVKU PŘED ODESLÁNÍM.
  7. Po kontrole těchto údajů může zákazník stisknout odeslat OBJEDNÁVKU ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ. Tímto stisknutím objednává zákazník u prodávajícího zboží. Nejpozději do 48 hodin bude zákazníkovi potvrzeno přijetí objednávky. Za závazné přijetí objednávky zákazníka není považováno přijetí objednávky do systému po stisknutí tlačítka OBJEDNÁVKU ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ.
  8. Při telefonické objednávce zasíláme naši nabídku v textové podobě na e-mail. Pro uzavření kupní smlouvy musí zákazník nabídku přijmout buď podpisem papírového vyhotovení nabídky, nebo jakýmkoliv i neformálním elektronickým způsobem (např. email, SMS).
  9. Stornovat objednávku může zákazník tlačítkem Zrušit objednávku v detailu objednávky v eshopu, písemně na elektronickou i poštovní adresu prodávajícího nebo telefonicky.

II. Zaplacení ceny za zboží

  1. Kupující může zaplatit cenu za zboží ve smyslu ustanovení článku II., odstavců 2.- 6.
  2. V hotovosti na prodejnách a výdejních místech na adresách uvedených v seznamu výdejních míst , manipulační poplatek za osobní odběr na prodejnách sítě berry je 29 Kč včetně DPH.
  3. V hotovosti na dobírku v místě určeném nakupujícím v objednávce, poplatek za dobírku je 39 Kč včetně DPH.
  4. Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 78-9109680207/0100 vedeným u společnosti Komerční banka a.s., u objednávek do 500 Kč účtujeme pouze dopravné bez poplatku za dobírku 39 Kč včetně DPH.
  5. Bezhotovostně prostřednictvím platební brány GoPay, u objednávek do 500 Kč účtujeme pouze dopravné bez poplatku za dobírku 39 Kč včetně DPH. Potvrzením objednávky s platbou Online platební kartou zároveň potvrzujeme i přijetí platby.
  6. Prostřednictvím úvěru poskytnutém třetí osobou (spol. ESSOX), doprava je zcela ZDARMA
  7. V případě objednávky s platební metodou bankovním převodem se objednávka potvrzuje, zboží rezervuje a následně expeduje až po zaplacení celé částky na nás účet!

III. Dodání zboží

  1. Zboží je prodávajícím dodáváno kupujícímu na adresu uvedenou kupujícím. Veškeré zboží doručujeme pouze v rámci České republiky. Instalace zakoupeného zboží není součástí dodávky zboží. Spolu se zbožím je kupujícímu prodávajícím dodán i daňový doklad, návod na používání zakoupeného zboží v českém jazyce.
  2. Dodání zboží je realizováno po připsání ceny za zboží na účet prodávajícího. Platí-li zákazník v hotovosti při dodání zboží, je jeho dodání realizováno ve smyslu dohody se zákazníkem.
  3. Zboží je zákazníkovi dodáno, je-li doručeno prodávajícím na adresu, kterou zákazník uvedl a v čase, který byl se zákazníkem dohodnut.
  4. Nepřevezme-li zákazník zboží na sjednané adrese a ve sjednaném čase, platí veškeré náklady spojené s dodáním zboží a rovněž i náklady spojené s opětovným dodáním zboží.
  5. Nabídky veškerého zboží na našem eshopu platí do vyprodání zásob!
  6. Lhůty pro doručení zboží závisí na druhu zvolené dopravy a platby.   
  7. U dopravy Českou poštou, GLS, Geis, Zásilkovna je zboží s avizovanou expedicí ihned doručeno zpravidla do druhého dne od expedice zboží. U zboží a avizovanou expedicí 2-3 dny je doba doručení do pěti dnů. U zboží a avizovanou expedicí 7-10 dní je doba doručení do čtrnácti dnů. U zboží a avizovanou expedicí 14-21 dní je doba doručení do měsíce.
  8. V období např. kolem vánoc muže být dodací doba delší.
  9. Při osobních odběrech na pobočkách partnerských prodejen berry je dodací lhůta dle četnosti závozů na prodejny. Četnost závozů je dle potřeb prodejce a obvykle bývá 1x-2x týdně. Pro vyzvednutí zboží vyčkejte na SMS/E-mail z výdejního místa!
  10. Při osobních odběrech na pobočkách prodejen eberry je četnost závozů obvykle bývá 1x-2x týdně. Pro vyzvednutí zboží vyčkejte na SMS/E-mail z výdejního místa!
  11. U dopravy eberry Comfort při splnění podmínek je zboží doručeno do 48 hodin(PO-PÁ), pokud nebude zákazník požadovat doručení v jiný den.
  12. Přeprava nadrozměrných zásilek(chladnička, pračka apod.) bývá obvykle do 72 hodin.
  13. Způsob odběru nákupu je možný uskutečnit dvěma způsoby:
    Můžete si Váš nákup vyzvednout a nechat ukázat v jedné z našich prodejen. Ve které přesně necháme na Vás. Vyberete si ji při placení Vašeho nákupu u poklady.
    Váš nákup Vám rádi doručíme až k Vám domů, nabo na některé výdejní místo našich smluvních dopravců. Tento způsob doručení Vašeho nákupu si můžete vybrat také při placení u pokladny. Doprava zboží nad 500 Kč je u nás zdarma. U zboží do 500 Kč je cena dopravy 69 Kč u dopravce Česká pošta - doručení Na poštu, 79 Kč u doručení Do ruky, 49 Kč Balíkovna, 20 Kč GLS výdejní místa Parcel Shop do 10ti kg, 29 Kč GLS doručení na adresu do 10ti kg, 39 Kč GLS výdejní místa Parcel Shop od 10ti do 20ti kg, 55 Kč GLS doručení na adresu od 10ti do 20ti kg, 69 Kč Zásilkovna do 5ti kg, 99 Kč Zásilkovna na adresu do 5ti kg, 119 Kč Zásilkovna do 10ti kg, 79 Kč Zásilkovna na adresu do 10ti kg, prémiová doprava Geis 299 Kč, u dobírek je připočítáno dobírečné 39 Kč.
    Ceny doprav jsou uvedeny včetně DPH.
  14. Pokud zákazník zásilku nepřevezme a bude požadovat opětovné zaslání zásilky, bude mu účtováno dopravné bez ohledu na to, zda mu první zásilka byla odeslána s dopravou zdarma.
Hodnocení obchodu na Zboží.cz