Měřítko: H0
Délka modelu: 915 mm
Napájení: DC
Osvětlení: ano
Zvuk: ne
Dopravce: ČD
Éra: VI
Věk: 14+
3dílná souprava Railjet Českých státních drah. Od změny jízdního řádu v roce 2014 zajišťují spoje Prahy přes Vídeň do Grazu Railjety Českých drah (ČD). Siemens za tímto účelem zakoupil sedm sad Railjetů v modrém provedení. Oproti původním soupravám ÖBB jezdí CD Railjets s pěti vozy ekonomické třídy. K dispozici je jeden vůz s restaurací a vůz s řídicí kabinou s 1. třídou a Business Class. Od letního jízdního řádu 2020 zažívá tradiční dálkový vlak „Vindobona“ renesanci a jezdí mezi Berlínem a Štýrským Hradcem. S vnitřním osvětlením a proudově vodivými spojkami. Specifikace: vnitřní vybavení - anovnitřní osvětlení - ano, digitální přepínatelnéspojka - vlastní výroba spojovacího a uzavíracího spojovacího mechanismu Hlavní vlastnosti: pohyb vlaku: Railjet "Vindobona" každé vozidlo v měřítku 1:87 Dokumentace: návod k obsluze (DE, CZ, EN)
3dílná souprava Railjet Českých státních drah. Od změny jízdního řádu v roce 2014 zajišťují spoje Prahy přes Vídeň do Grazu Railjety Českých drah (ČD). Siemens za tímto účelem zakoupil sedm sad Railjetů v modrém provedení. Oproti původním soupravám ÖBB jezdí CD Railjets s pěti vozy ekonomické třídy. K dispozici je jeden vůz s restaurací a vůz s řídicí kabinou s 1. třídou a Business Class. Od letního jízdního řádu 2020 zažívá tradiční dálkový vlak „Vindobona“ renesanci a jezdí mezi Berlínem a Štýrským Hradcem. S vnitřním osvětlením a proudově vodivými spojkami. Specifikace: vnitřní vybavení - anovnitřní osvětlení - ano, digitální přepínatelnéspojka - vlastní výroba spojovacího a uzavíracího spojovacího mechanismu Hlavní vlastnosti: pohyb vlaku: Railjet "Vindobona" každé vozidlo v měřítku 1:87 Dokumentace: návod k obsluze (DE, CZ, EN)