V letech 1882 až 1910 bylo přibližně 1 550 kusů lokomotiv řady T3 v různých provedeních dodáno Pruským státním drahám (K.P.E.V.) a dalším zemským drahám. Jako konstrukční typ Cn2 měla lokomotiva ve verzi M III-4p adhezní hmotnost 36 tun a při výkonu 300 koní (PSi) mohla dosáhnout maximální rychlosti 40 km/h.Německá říšská dráha (Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft, DRG) převzala 511 kusů a zařadila je do svého vozového parku pod označením BR 89.70–75. Německá státní dráha (Deutsche Reichsbahn, DR) měla lokomotivy této řady v provozu na vedlejších tratích a jako posunovací lokomotivy ve výrobních závodech ještě do roku 1968. Specifikace: napájení DCanalogové ovládánísetrvačník šachta NEM 362 s kinematikou KK délka s nárazníky 101 mmminimální rádius 358 mm3 poháněné nápravyelektrické rozhraní pro trakční vozidla pluX162 světlomety měnící se podle směru jízdy LED světlomety Hlavní vlastnosti: nové provozní číslorám z tlakově litého kovu Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)seznam náhradních dílů (DE, EN)obecný dodatek (DE, EN, FR)
Roco Parní lokomotiva BR 89.70–75 DR - 70045
Výrobce: Roco
Kód: RO70045

5 530 Kč vč. DPH
Doručení
zdarma
zdarma
skladem
Měřítko: H0
Délka: 101 mm
Minimální rádius: 358 mm
Napájení: DC
Ovládání: analogové
Osvětlení: ano
Zvuk: ne
Dopravce: DR
Epocha: III
Věk: 15+
V letech 1882 až 1910 bylo přibližně 1 550 kusů lokomotiv řady T3 v různých provedeních dodáno Pruským státním drahám (K.P.E.V.) a dalším zemským drahám. Jako konstrukční typ Cn2 měla lokomotiva ve verzi M III-4p adhezní hmotnost 36 tun a při výkonu 300 koní (PSi) mohla dosáhnout maximální rychlosti 40 km/h.Německá říšská dráha (Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft, DRG) převzala 511 kusů a zařadila je do svého vozového parku pod označením BR 89.70–75. Německá státní dráha (Deutsche Reichsbahn, DR) měla lokomotivy této řady v provozu na vedlejších tratích a jako posunovací lokomotivy ve výrobních závodech ještě do roku 1968. Specifikace: napájení DCanalogové ovládánísetrvačník šachta NEM 362 s kinematikou KK délka s nárazníky 101 mmminimální rádius 358 mm3 poháněné nápravyelektrické rozhraní pro trakční vozidla pluX162 světlomety měnící se podle směru jízdy LED světlomety Hlavní vlastnosti: nové provozní číslorám z tlakově litého kovu Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)seznam náhradních dílů (DE, EN)obecný dodatek (DE, EN, FR)
V letech 1882 až 1910 bylo přibližně 1 550 kusů lokomotiv řady T3 v různých provedeních dodáno Pruským státním drahám (K.P.E.V.) a dalším zemským drahám. Jako konstrukční typ Cn2 měla lokomotiva ve verzi M III-4p adhezní hmotnost 36 tun a při výkonu 300 koní (PSi) mohla dosáhnout maximální rychlosti 40 km/h.Německá říšská dráha (Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft, DRG) převzala 511 kusů a zařadila je do svého vozového parku pod označením BR 89.70–75. Německá státní dráha (Deutsche Reichsbahn, DR) měla lokomotivy této řady v provozu na vedlejších tratích a jako posunovací lokomotivy ve výrobních závodech ještě do roku 1968. Specifikace: napájení DCanalogové ovládánísetrvačník šachta NEM 362 s kinematikou KK délka s nárazníky 101 mmminimální rádius 358 mm3 poháněné nápravyelektrické rozhraní pro trakční vozidla pluX162 světlomety měnící se podle směru jízdy LED světlomety Hlavní vlastnosti: nové provozní číslorám z tlakově litého kovu Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)seznam náhradních dílů (DE, EN)obecný dodatek (DE, EN, FR)
Výrobce | Roco |
---|