Nejdůležitějším zástupcem lokomotiv řady V 160 je dieselelektrická lokomotiva řady 218. Po 12 předseriových strojích byly od roku 1971 sériové lokomotivy dodávány firmami Krupp, Henschel, Krauss-Maffei a MaK ve čtyřech mírně odlišných výrobních sériích. Tyto lokomotivy dosahující rychlosti až 140 km/h a výkonu až 2 800 koní jsou nasazovány jak v osobní, tak i nákladní dopravě. Lokomotivy řady 218 během let prošly několika barevnými úpravami. První stroje byly dodávány v obvyklém purpurově červeném nátěru pro dieselové lokomotivy. Od roku 1975 určovala vzhled lokomotiv barevná kombinace modré a béžové barvy. Specifikace: napájení DCanalogové ovládání délka s nárazníky 189 mmspojka - šachta NEM 362 s kinematikou KKminimální rádius 358 mmsetrvačník - ano1 náprava s trakčními pneumatikami 4 poháněné nápravyelektrické rozhraní pro trakční vozidla - PluX223 přední světla a 2 koncová světla - svítí v závislosti na směru jízdyLED světlomety – anofunkce přídavného osvětlení Hlavní vlastnosti: podvozky s gumovým odpružením Megidodatečně připojitelné díly částečně zhotovené leptánímpřepínatelné čelní a koncové osvětlení pomocí DIP přepínačemodel je vybaven věrně zpracovanými nízkými okolkynáhradní dvojkolí s okolky vysokými 1,2 mm jsou k dispozici (obj. č. 145433, 145435)k dispozici je kabina strojvedoucího pro systém Z21 Dokumentace: seznam náhradních dílů (DE, EN)návod k obsluze (DE, EN, FR)
Roco Dieselová lokomotiva 218 445-5 DB - 7300041
Výrobce: Roco
Kód: RO7300041

5 338 Kč vč. DPH
Doručení
zdarma
zdarma
skladem
Měřítko: H0
Délka modelu: 189 mm
Minimální rádius: 358 mm
Napájení: DC
Ovládání: analogové
Osvětlení: ano
Zvuk: ne
Dopravce: DB
Epocha: IV
Věk: 15+
Nejdůležitějším zástupcem lokomotiv řady V 160 je dieselelektrická lokomotiva řady 218. Po 12 předseriových strojích byly od roku 1971 sériové lokomotivy dodávány firmami Krupp, Henschel, Krauss-Maffei a MaK ve čtyřech mírně odlišných výrobních sériích. Tyto lokomotivy dosahující rychlosti až 140 km/h a výkonu až 2 800 koní jsou nasazovány jak v osobní, tak i nákladní dopravě. Lokomotivy řady 218 během let prošly několika barevnými úpravami. První stroje byly dodávány v obvyklém purpurově červeném nátěru pro dieselové lokomotivy. Od roku 1975 určovala vzhled lokomotiv barevná kombinace modré a béžové barvy. Specifikace: napájení DCanalogové ovládání délka s nárazníky 189 mmspojka - šachta NEM 362 s kinematikou KKminimální rádius 358 mmsetrvačník - ano1 náprava s trakčními pneumatikami 4 poháněné nápravyelektrické rozhraní pro trakční vozidla - PluX223 přední světla a 2 koncová světla - svítí v závislosti na směru jízdyLED světlomety – anofunkce přídavného osvětlení Hlavní vlastnosti: podvozky s gumovým odpružením Megidodatečně připojitelné díly částečně zhotovené leptánímpřepínatelné čelní a koncové osvětlení pomocí DIP přepínačemodel je vybaven věrně zpracovanými nízkými okolkynáhradní dvojkolí s okolky vysokými 1,2 mm jsou k dispozici (obj. č. 145433, 145435)k dispozici je kabina strojvedoucího pro systém Z21 Dokumentace: seznam náhradních dílů (DE, EN)návod k obsluze (DE, EN, FR)
Nejdůležitějším zástupcem lokomotiv řady V 160 je dieselelektrická lokomotiva řady 218. Po 12 předseriových strojích byly od roku 1971 sériové lokomotivy dodávány firmami Krupp, Henschel, Krauss-Maffei a MaK ve čtyřech mírně odlišných výrobních sériích. Tyto lokomotivy dosahující rychlosti až 140 km/h a výkonu až 2 800 koní jsou nasazovány jak v osobní, tak i nákladní dopravě. Lokomotivy řady 218 během let prošly několika barevnými úpravami. První stroje byly dodávány v obvyklém purpurově červeném nátěru pro dieselové lokomotivy. Od roku 1975 určovala vzhled lokomotiv barevná kombinace modré a béžové barvy. Specifikace: napájení DCanalogové ovládání délka s nárazníky 189 mmspojka - šachta NEM 362 s kinematikou KKminimální rádius 358 mmsetrvačník - ano1 náprava s trakčními pneumatikami 4 poháněné nápravyelektrické rozhraní pro trakční vozidla - PluX223 přední světla a 2 koncová světla - svítí v závislosti na směru jízdyLED světlomety – anofunkce přídavného osvětlení Hlavní vlastnosti: podvozky s gumovým odpružením Megidodatečně připojitelné díly částečně zhotovené leptánímpřepínatelné čelní a koncové osvětlení pomocí DIP přepínačemodel je vybaven věrně zpracovanými nízkými okolkynáhradní dvojkolí s okolky vysokými 1,2 mm jsou k dispozici (obj. č. 145433, 145435)k dispozici je kabina strojvedoucího pro systém Z21 Dokumentace: seznam náhradních dílů (DE, EN)návod k obsluze (DE, EN, FR)
Výrobce | Roco |
---|