Motorová lokomotiva Československých státních drah T 466 2050. Nový design! Verze 1. série s hladkou boční stěnou kabiny. Detailně propracovaný model s mnoha samostatně použitelnými zásuvnými díly. Přehledný pohled do kabiny strojvedoucího. Filigránové bezpečnostní zábradlí. Sady kol s nízkými přírubami kol. Instalované osvětlení kabiny řidiče. V 70. letech 20. století měly bývalé Československé státní dráhy (ČSD) velmi potřebovaly výkonné nákladní vlakové dieselové lokomotivy pro středně těžké posunovací a traťové služby. Z průmyslové lokomotivy typu T 448 byla proto odvozena lehčí varianta T 466.2. Vyráběla se v ČKD v Praze od roku 1977 v devíti sériích (každá s drobnými odlišnostmi) v počtu 494 kusů a ČSD ji nasazovaly do provozu až do roku 1986. Hlavní vlastnosti: spojka Hřídel NEM 362 s kinematikou KKminimální poloměr 358 mmdélka přes vyrovnávací paměť 156 mmdráha H0epocha IV3 světlomety/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdyLED světlomet ANOsystém napájení: 2L stejnosměrný proudpočet hnaných náprav 4počet náprav s trakčními pneumatikami 1elektrické rozhraní por lokomotivy PluX22 Dokumenty: návod k obsluze (DE)obecný dodatek (DE) list náshradních dílů (DE)
Roco Dieselová lokomotiva T 466 2050, ČSD - 7300003
Výrobce: Roco
Kód: RO7300003
4 871 Kč vč. DPH
Doručení
zdarma
zdarma
skladem
Měřítko: H0
Délka modelu: 156 mm
Minimální rádius: 358 mm
Napájení: DC
Ovládání: analogové
Dopravce: ČD
Éra: IV
Věk: 14+
Motorová lokomotiva Československých státních drah T 466 2050. Nový design! Verze 1. série s hladkou boční stěnou kabiny. Detailně propracovaný model s mnoha samostatně použitelnými zásuvnými díly. Přehledný pohled do kabiny strojvedoucího. Filigránové bezpečnostní zábradlí. Sady kol s nízkými přírubami kol. Instalované osvětlení kabiny řidiče. V 70. letech 20. století měly bývalé Československé státní dráhy (ČSD) velmi potřebovaly výkonné nákladní vlakové dieselové lokomotivy pro středně těžké posunovací a traťové služby. Z průmyslové lokomotivy typu T 448 byla proto odvozena lehčí varianta T 466.2. Vyráběla se v ČKD v Praze od roku 1977 v devíti sériích (každá s drobnými odlišnostmi) v počtu 494 kusů a ČSD ji nasazovaly do provozu až do roku 1986. Hlavní vlastnosti: spojka Hřídel NEM 362 s kinematikou KKminimální poloměr 358 mmdélka přes vyrovnávací paměť 156 mmdráha H0epocha IV3 světlomety/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdyLED světlomet ANOsystém napájení: 2L stejnosměrný proudpočet hnaných náprav 4počet náprav s trakčními pneumatikami 1elektrické rozhraní por lokomotivy PluX22 Dokumenty: návod k obsluze (DE)obecný dodatek (DE) list náshradních dílů (DE)
Motorová lokomotiva Československých státních drah T 466 2050. Nový design! Verze 1. série s hladkou boční stěnou kabiny. Detailně propracovaný model s mnoha samostatně použitelnými zásuvnými díly. Přehledný pohled do kabiny strojvedoucího. Filigránové bezpečnostní zábradlí. Sady kol s nízkými přírubami kol. Instalované osvětlení kabiny řidiče. V 70. letech 20. století měly bývalé Československé státní dráhy (ČSD) velmi potřebovaly výkonné nákladní vlakové dieselové lokomotivy pro středně těžké posunovací a traťové služby. Z průmyslové lokomotivy typu T 448 byla proto odvozena lehčí varianta T 466.2. Vyráběla se v ČKD v Praze od roku 1977 v devíti sériích (každá s drobnými odlišnostmi) v počtu 494 kusů a ČSD ji nasazovaly do provozu až do roku 1986. Hlavní vlastnosti: spojka Hřídel NEM 362 s kinematikou KKminimální poloměr 358 mmdélka přes vyrovnávací paměť 156 mmdráha H0epocha IV3 světlomety/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdyLED světlomet ANOsystém napájení: 2L stejnosměrný proudpočet hnaných náprav 4počet náprav s trakčními pneumatikami 1elektrické rozhraní por lokomotivy PluX22 Dokumenty: návod k obsluze (DE)obecný dodatek (DE) list náshradních dílů (DE)
Výrobce | Roco |
---|