V letech 1966 až 1971 byly v závodě ČKD v Praze vyrobeny pro bývalé ČSD lokomotivy řady 230. Dosahovaly maximální rychlosti 100 km/h. Třídy T 478.1 a T 478.2 jsou víceúčelové dieselelektrické lokomotivy. Se zavedením čísel lokomotiv vyhovujících EDP v roce 1988 dostaly lokomotivy nová označení 751 a 752. Původně byla využívána u mezinárodních rychlíků, osobních vlaků, u těžkých nákladních souprav až po sběrné – posouvací nákladní vlaky. Některé se nacházely iv pohraničních stanicích okolních států. Od roku 1998 dostaly lokomotivy řady CD 751 jednotný šedo/červený nátěr a jsou používány především v nákladní dopravě. Díky svému nápadnému exteriéru a verandy vyčnívající pod předními okny si získaly přezdívku „Bardotka“, po francouzské herečce Brigitte Bardot. Specifikace: spojka - hřídel NEM 362 s uzavřeným spojovacím mechanismemdélka přes vyrovnávací paměť 190 mmminimální poloměr 358 mmanalogové ovládánípočet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet hnaných náprav - 4setrvačník - anorozhraní - elektrické rozhraní pro hnací jednotky PluX223 přední světlomety, v závislosti na směru jízdy/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdyLED hlavové světlo - ano Hlavní vlastnosti: včetně sady leptaných štítkůvčetně druhého jízdního čísla 751 220-5 Dokumentace: List náhradních dílů (DE)Uživatelská příručka (DE) Obecný dodatek (DE)
Roco Dieselová lokomotiva řady 751 176-9 Bardotka CD Cargo
Výrobce: Roco
Kód: RO70926
Měřítko: H0
Délka modelu: 190 mm
Minimální rádius: 358 mm
Napájení: DC
Ovládání: analogové
Zvuk: ne
Dopravce: ČD CARGO
Éra: VI
Věk: 14+
V letech 1966 až 1971 byly v závodě ČKD v Praze vyrobeny pro bývalé ČSD lokomotivy řady 230. Dosahovaly maximální rychlosti 100 km/h. Třídy T 478.1 a T 478.2 jsou víceúčelové dieselelektrické lokomotivy. Se zavedením čísel lokomotiv vyhovujících EDP v roce 1988 dostaly lokomotivy nová označení 751 a 752. Původně byla využívána u mezinárodních rychlíků, osobních vlaků, u těžkých nákladních souprav až po sběrné – posouvací nákladní vlaky. Některé se nacházely iv pohraničních stanicích okolních států. Od roku 1998 dostaly lokomotivy řady CD 751 jednotný šedo/červený nátěr a jsou používány především v nákladní dopravě. Díky svému nápadnému exteriéru a verandy vyčnívající pod předními okny si získaly přezdívku „Bardotka“, po francouzské herečce Brigitte Bardot. Specifikace: spojka - hřídel NEM 362 s uzavřeným spojovacím mechanismemdélka přes vyrovnávací paměť 190 mmminimální poloměr 358 mmanalogové ovládánípočet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet hnaných náprav - 4setrvačník - anorozhraní - elektrické rozhraní pro hnací jednotky PluX223 přední světlomety, v závislosti na směru jízdy/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdyLED hlavové světlo - ano Hlavní vlastnosti: včetně sady leptaných štítkůvčetně druhého jízdního čísla 751 220-5 Dokumentace: List náhradních dílů (DE)Uživatelská příručka (DE) Obecný dodatek (DE)
V letech 1966 až 1971 byly v závodě ČKD v Praze vyrobeny pro bývalé ČSD lokomotivy řady 230. Dosahovaly maximální rychlosti 100 km/h. Třídy T 478.1 a T 478.2 jsou víceúčelové dieselelektrické lokomotivy. Se zavedením čísel lokomotiv vyhovujících EDP v roce 1988 dostaly lokomotivy nová označení 751 a 752. Původně byla využívána u mezinárodních rychlíků, osobních vlaků, u těžkých nákladních souprav až po sběrné – posouvací nákladní vlaky. Některé se nacházely iv pohraničních stanicích okolních států. Od roku 1998 dostaly lokomotivy řady CD 751 jednotný šedo/červený nátěr a jsou používány především v nákladní dopravě. Díky svému nápadnému exteriéru a verandy vyčnívající pod předními okny si získaly přezdívku „Bardotka“, po francouzské herečce Brigitte Bardot. Specifikace: spojka - hřídel NEM 362 s uzavřeným spojovacím mechanismemdélka přes vyrovnávací paměť 190 mmminimální poloměr 358 mmanalogové ovládánípočet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet hnaných náprav - 4setrvačník - anorozhraní - elektrické rozhraní pro hnací jednotky PluX223 přední světlomety, v závislosti na směru jízdy/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdyLED hlavové světlo - ano Hlavní vlastnosti: včetně sady leptaných štítkůvčetně druhého jízdního čísla 751 220-5 Dokumentace: List náhradních dílů (DE)Uživatelská příručka (DE) Obecný dodatek (DE)
Výrobce | Roco |
---|