V 70. letech 20. století měly tehdejší Československé státní dráhy (ČSD) velkou poptávku po výkonných dieselových lokomotivách pro nákladní vlaky, určených pro středně těžký posun a traťovou službu. V rámci toho byla z průmyslové lokomotivní řady T 448 odvozena lehčí varianta T 466.2. Ta byla od roku 1977 vyráběna podnikem ČKD v Praze v devíti výrobních sériích (s drobnými rozdíly mezi nimi) v celkovém počtu 494 kusů a do roku 1986 byla zařazena do provozu u ČSD. Specifikace: napájení DCdigitální ovládání délka s nárazníky 156 mmspojka - šachta NEM 362 s kinematikou KKminimální rádius 358 mmsetrvačník 1 náprava s trakčními pneumatikami4 poháněné nápravydigitální dekodér PluX22 MS450P22elektrické rozhraní pro trakční vozidla - PluX223 přední světla a 2 koncová světla - svítí v závislosti na směru jízdyLED světlomet přídavné světelné funkceLED vnitřní osvětlení – digitálně přepínatelné osvětlení kabiny strojvedoucíhozvuk Hlavní vlastnosti: provedení 3.–4. série s krátkým žlutým pruhemdetailně propracovaný model s mnoha samostatně připojitelnými dílyvýhled na stanoviště strojvedoucíhojemné provedení bezpečnostních madeldvojkolí s nízkými okolky přepínatelné osvětlení Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)obecný dodatek (DE, EN, FR)
Roco Dieselová lokomotiva T 466.2129 ČSD Kocour, digitální - 7310062
Výrobce: Roco
Kód: RO7310062

7 774 Kč vč. DPH
Doručení
zdarma
zdarma
skladem
Měřítko: H0
Délka modelu: 156 mm
Minimální rádius: 358 mm
Napájení: DC
Ovládání: digitální
Osvětlení: ano
Zvuk: ano
Dopravce: ČSD
Epocha: IV
Věk: 15+
V 70. letech 20. století měly tehdejší Československé státní dráhy (ČSD) velkou poptávku po výkonných dieselových lokomotivách pro nákladní vlaky, určených pro středně těžký posun a traťovou službu. V rámci toho byla z průmyslové lokomotivní řady T 448 odvozena lehčí varianta T 466.2. Ta byla od roku 1977 vyráběna podnikem ČKD v Praze v devíti výrobních sériích (s drobnými rozdíly mezi nimi) v celkovém počtu 494 kusů a do roku 1986 byla zařazena do provozu u ČSD. Specifikace: napájení DCdigitální ovládání délka s nárazníky 156 mmspojka - šachta NEM 362 s kinematikou KKminimální rádius 358 mmsetrvačník 1 náprava s trakčními pneumatikami4 poháněné nápravydigitální dekodér PluX22 MS450P22elektrické rozhraní pro trakční vozidla - PluX223 přední světla a 2 koncová světla - svítí v závislosti na směru jízdyLED světlomet přídavné světelné funkceLED vnitřní osvětlení – digitálně přepínatelné osvětlení kabiny strojvedoucíhozvuk Hlavní vlastnosti: provedení 3.–4. série s krátkým žlutým pruhemdetailně propracovaný model s mnoha samostatně připojitelnými dílyvýhled na stanoviště strojvedoucíhojemné provedení bezpečnostních madeldvojkolí s nízkými okolky přepínatelné osvětlení Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)obecný dodatek (DE, EN, FR)
V 70. letech 20. století měly tehdejší Československé státní dráhy (ČSD) velkou poptávku po výkonných dieselových lokomotivách pro nákladní vlaky, určených pro středně těžký posun a traťovou službu. V rámci toho byla z průmyslové lokomotivní řady T 448 odvozena lehčí varianta T 466.2. Ta byla od roku 1977 vyráběna podnikem ČKD v Praze v devíti výrobních sériích (s drobnými rozdíly mezi nimi) v celkovém počtu 494 kusů a do roku 1986 byla zařazena do provozu u ČSD. Specifikace: napájení DCdigitální ovládání délka s nárazníky 156 mmspojka - šachta NEM 362 s kinematikou KKminimální rádius 358 mmsetrvačník 1 náprava s trakčními pneumatikami4 poháněné nápravydigitální dekodér PluX22 MS450P22elektrické rozhraní pro trakční vozidla - PluX223 přední světla a 2 koncová světla - svítí v závislosti na směru jízdyLED světlomet přídavné světelné funkceLED vnitřní osvětlení – digitálně přepínatelné osvětlení kabiny strojvedoucíhozvuk Hlavní vlastnosti: provedení 3.–4. série s krátkým žlutým pruhemdetailně propracovaný model s mnoha samostatně připojitelnými dílyvýhled na stanoviště strojvedoucíhojemné provedení bezpečnostních madeldvojkolí s nízkými okolky přepínatelné osvětlení Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)obecný dodatek (DE, EN, FR)
Výrobce | Roco |
---|