Moderní BR 23 Německých spolkových drah „přežila“ pruskou P 8, přestože byla plánována jako její náhrada, jen o jeden rok. Měla výkon 1 314 kW, hmotnost 131,8 t a dosahovala rychlosti 110 km/h vpřed, resp. 85 km/h tendrem napřed. Ke konci roku 1971 bylo v provozním stavu 76 strojů, které byly bez výjimky dislokovány ve třech lokomotivních depech (Saarbrücken, Kaiserslautern a Crailsheim). Po oficiálním vyřazení v prosinci 1975 bylo 8 exemplářů zachováno pro budoucí generace částečně provozuschopných u spolků a v muzeích. Specifikace: napájení DCdigitální ovládání délka s nárazníky 245 mmminimální rádius 358 mm4 poháněné nápravy2 nápravy s trakčními pneumatikami5pólový motorgenerátor kouře lze dovybavit Seuthe č. 11 (digitální)elektrické rozhraní pro trakční vozidla podle NEM 652 se zásuvkoutři světlomety na obou koncích lokomotivy, mění se podle směru jízdy digitální dekodér 652typ dekodéru MS450Rzvuk Hlavní vlastnosti: detailní model s mnoha samostatnými zásuvnými dílykovová kola s jemně propracovanými paprsky s autentickými zvukovými funkcemi Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)obecný dodatek (D, EN, FR)seznam náhradních dílů (DE, EN)seznam registrů a přiřazení funkčních kláves (DE, EN)
Roco Parní lokomotiva 023 038-3 DB, digitální - 70252
Výrobce: Roco
Kód: RO70252

8 564 Kč vč. DPH
Doručení
zdarma
zdarma
skladem
Měřítko: H0
Délka modelu: 245 mm
Minimální rádius: 358 mm
Napájení: DC
Ovládání: digitální
Osvětlení: ano
Zvuk: ano
Generátor kouře: lze dovybavit
Dopravce: DB
Epocha: IV
Věk: 15+
Moderní BR 23 Německých spolkových drah „přežila“ pruskou P 8, přestože byla plánována jako její náhrada, jen o jeden rok. Měla výkon 1 314 kW, hmotnost 131,8 t a dosahovala rychlosti 110 km/h vpřed, resp. 85 km/h tendrem napřed. Ke konci roku 1971 bylo v provozním stavu 76 strojů, které byly bez výjimky dislokovány ve třech lokomotivních depech (Saarbrücken, Kaiserslautern a Crailsheim). Po oficiálním vyřazení v prosinci 1975 bylo 8 exemplářů zachováno pro budoucí generace částečně provozuschopných u spolků a v muzeích. Specifikace: napájení DCdigitální ovládání délka s nárazníky 245 mmminimální rádius 358 mm4 poháněné nápravy2 nápravy s trakčními pneumatikami5pólový motorgenerátor kouře lze dovybavit Seuthe č. 11 (digitální)elektrické rozhraní pro trakční vozidla podle NEM 652 se zásuvkoutři světlomety na obou koncích lokomotivy, mění se podle směru jízdy digitální dekodér 652typ dekodéru MS450Rzvuk Hlavní vlastnosti: detailní model s mnoha samostatnými zásuvnými dílykovová kola s jemně propracovanými paprsky s autentickými zvukovými funkcemi Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)obecný dodatek (D, EN, FR)seznam náhradních dílů (DE, EN)seznam registrů a přiřazení funkčních kláves (DE, EN)
Moderní BR 23 Německých spolkových drah „přežila“ pruskou P 8, přestože byla plánována jako její náhrada, jen o jeden rok. Měla výkon 1 314 kW, hmotnost 131,8 t a dosahovala rychlosti 110 km/h vpřed, resp. 85 km/h tendrem napřed. Ke konci roku 1971 bylo v provozním stavu 76 strojů, které byly bez výjimky dislokovány ve třech lokomotivních depech (Saarbrücken, Kaiserslautern a Crailsheim). Po oficiálním vyřazení v prosinci 1975 bylo 8 exemplářů zachováno pro budoucí generace částečně provozuschopných u spolků a v muzeích. Specifikace: napájení DCdigitální ovládání délka s nárazníky 245 mmminimální rádius 358 mm4 poháněné nápravy2 nápravy s trakčními pneumatikami5pólový motorgenerátor kouře lze dovybavit Seuthe č. 11 (digitální)elektrické rozhraní pro trakční vozidla podle NEM 652 se zásuvkoutři světlomety na obou koncích lokomotivy, mění se podle směru jízdy digitální dekodér 652typ dekodéru MS450Rzvuk Hlavní vlastnosti: detailní model s mnoha samostatnými zásuvnými dílykovová kola s jemně propracovanými paprsky s autentickými zvukovými funkcemi Dokumentace: návod k obsluze (DE, EN, FR)obecný dodatek (D, EN, FR)seznam náhradních dílů (DE, EN)seznam registrů a přiřazení funkčních kláves (DE, EN)
Výrobce | Roco |
---|